Det här med att handla..

I Vardagen ♥,
I det här huset är det i stort sett alltid jag som åker och handlar. Och just nu känner jag mig skit less på det! Jag hatar att handla! Speciellt om man kommer in på affärn utan lista på vad man ska ha! Känns som man kan gå runt där inne i timmar utan att komma på vad vi ska äta dom kommande dagarna. Förut när jag va mammaledig tyckte jag att det var skönt att få åka iväg till affärn bara för att få komma ifrån hemmet en stund och vara lite ensam.. Men sen jag började jobba igen så tycker jag bara att det är skit tråkigt!!
Så just nu gruvar jag mig för de mesta börjar ta slut här hemma så jag måste nog ner till Bollnäs och handla lite ikväll när Hans-Ove kommer hem. MED en lista på vad jag ska ha! Och oavsett hur jag mår.. Imorse när jag klev upp hade jag inte ens någon röst! Men den börjar komma tillbaka nu
Tack.. nu har jag fått gnälla lite om de också ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: