Sjuk, sjuk och sjuk

I Vardagen ♥,
Ja så är vi hemma och är sjuk igen. Jag fick åka hem från jobbet i onsdags för jag hade sån fruktansvärd huvudvärk och mådde piss! Sen dess har jag haft ont i halsen, ont i bihålorna och feber(!) Jag kan inte ens minnas när jag hade feber sist. Det spelar ingen roll hur sjuk jag brukar kunna vara så har jag aldrig feber ändå, men nu kom det! Jag är fortfarande inte pigg. Har ont i halsen och är lite hängig.
Och igår blev Tuva dålig också, hostat har hon gjort ett par dagar men igår började hon snora och hade feber när vi skulle lägga henne så hon är också hemma idag. Suck, hoppas vi blir frisk snart! Fast den här gången är det nog jag faktiskt som smittat henne :p

Sen så gick våran TV sönder i torsdags, bilden bara försvann men ljudet var kvar. Så vi fick sätta oss och leta en ny på internet! Hittade en på netonnet och tur som vi hade så var Elfi & Jan i Uppsala hos Klaus & Berit så dom kunde svänga in på lagershopen och köpa med en hem till oss.
Synd bara att det kom samma månad som vi tillbringade en helg i Gävle med Danne & Mia. Vi sov på hotell, gick på bio, shoppade och åt på restaurang. Kom även hem därifrån med nya sängbord från Ikea och en ny dator eftersom våran gamla gått sönder i gångjärnet så man inte kan stänga eller öppna den. Då kanske ni kan räkna ut själv att det ändå kom rätt så olägligt med att TVn gick sönder?? ;)

Men men vi överlever ändå! Får se till att leva lite snålt tills lönen kommer nu i februari bara :D

Ja just det, redan februari! Vilket betyder att jag ska fylla år och tätt efter det fyller Tuvis 2år! ♥ Så det måste bakas och handlas presenter! Vet inte riktigt vad vi ska köpa till henne än men tänkte iaf köpa en Skrållan docka och en dockvagn :) Lillgumman blir så himla stor!!

Det här underbart fina sängöverkastet från ellos ska jag köpa till mig själv i present! Det kostar 1299kr så tur det finns rabatter :D

  
Skrivet av: Mamma
I

Ni får nog flytta tillbaks till mamma ni:)O dricka svartvinbärs saft.Du var ju nästan aldrig sjuk när du va liten.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: