En bildbomb!

I Vardagen ♥,



Lite dags färska bilder ♥


Det nya projektet, göra om rummet vi haft som gästrum/datarum nere bredvid vardagsrummet till sytt sovrum :) Hade de som somrum innan vi flyttade upp de också men då va väggarna mörkbruna. Ja, jag gillar att göra om och förändra :p


Har även målat om min garderob till vit


Har köpt en ny byrå som var tänkt till sovrummet men hamnade i vardagsrummet istället :)


Tuva fick största julklapparna av farfar...


...och där i fanns en traktor. En äkta Massey Ferguson ;) Lika som farfar har!


Jag fick fina lampfötter av mamma i julklapp. Blev jätte fint i fönstren! Tack ♥


Vi har firat nyår tillsammans med Mia, Danne, Ellen, Tea och Clara i Lobonäs i Dannes föräldras hus. Mysigt!


♥ Bästa kompisar ♥


Och så kom faktiskt vintern till Söräng tillslut också :)


Har varit hemma och varit sjuk både jag och Tuva sen i tisdags.. Skit tråkigt, jag verkligen HATAR att vara förkyld! Men nu är det fredag och snart helg så jag hoppas verkligen att förkylningen börjar ge med sig snart!

De "nya sovrummet" har blivit klart med all målning iaf i veckan så hoppas på att kunna få möblerna flyttade ikväll eller imorgon :) Kommer bli så himla fint (hoppas jag) så jag ska försöka komma ihåg att lägga ut bild när allt är klart! Har även köpt en vit sängkappa till sängen och så ska Hans-Ove göra en huvudgavel till den också!

Nu sover Tuva och jag ska ta och titta på lite skidskytte!

Ha det bra alla!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: