Ett besök i Bollnäs

I Vardagen ♥,

Vart att vi åkte ner en sväng till Bollnäs idag. Skulle köpa stövlar åt Tuva på Bf men dom vi skulle ha var slut i storlek så dom skulle höra av sig när dom fått hem fler :) blev istället ett par nya vinterskor åt henne eftersom dom hon hade förra vintern är för små!

Blev även 2 bhar till mig eftersom KappAhl hade för 99kr, en mumin jump suit och ett par bamse tofflor från Lindex och en Pippi klänning på Åhléns :) köpte även en Pippi väska åt henne men tror ja ska lägga undan den så de får bli en julklapp :) Börjar ju bli dags att tänka på de också nu ju!

Igår var jag iväg på teamfest med jobbet. Var på Dönjegården och lekte lite lekar och åt mat mm. Var längesen vi va iväg å gjorde nåt nu. Jag åkte hem tidigare än dom flesta eftersom jag var nykter och trött efter en arbetsdag. Kom hem strax före kl.23 nån gång.

Ikväll är vi barnfri för Tuva ska sova hos farmor och Jan. Tänkte ut och äta en sväng sen får vi se vad vi hittar på :)

Trevlig kväll allihopa!


  
Skrivet av: Mamma
I

Hoppas ni hade de mysigt :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: