Ingen bebis än

I Vardagen ♥,

Som rubriken lyder så har det inte kommit någon bebis än.. Idag hade varit en bra dag att föda på, den 12e :) Men jag räknar inte med att föda nå tidigare denna gång faktiskt, snarare att vi kommer gå en vecka över tiden.

Hade ju hoppats på att föda någonstans mellan 10-17 eftersom vi efter det första ultraljudet som gjordes fick bf den 10 april och efter andra 17e.

Allt blir bara jobbigare och jobbigare för mig pga smärtan jag har. Tur känner jag iaf att jag slapp det första graviditeten så man vet att man kan njuta av att vara gravid också ;)

När jag var gravid med Tuva gick jag upp drygt 20kg! Denna gång är det som tur är mycket mindre! På besöket hos barnmorskan sist hade jag bara gått upp totalt 8kg sen inskrivningen. Och då har jag även varit ner 1kg och vänt också. Så det känner jag mig nöjd med med tanke på att jag är så pass stor ändå.

Tänkte visa en magbild också som knäpptes i helgen :) Den första bilden visar skillnaden på magen med Tuva (till vänster) och magen nu. Vad tycker ni, rätt lika form va? ;) Så jag står fast vid att jag tror det är en flicka där inne den här gången också :)

 


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: