Inte mycket kvar

I Vardagen ♥,
På torsdag går jag in i v.28! Tiden går så himla fort!
 
Mycket är annorlunda denna graviditet. För de första så har man Tuva denna gång så tiden går ju mycket dit. Sen har ja ont i ryggen å de hade jag inte sist :( började känna runt v.20 ungefär så det börjar bli lite jobbigt på jobbet att bara sitta hela dagarna. Att stå är ju inte så mycket bättre de heller. Har sagt att jag ska försöka jobba så länge som möjligt utan nån sjukskrivning. Men fr.o.m. denna vecka kommer jag vara ledig varje fredag så de kommer nog hjälpa en del iaf.
 
Har börjat funderat vad vi behöver också innan bebis kommer. Vagnar har vi köpt, säng har vi kvar från Tuva och skötbordet och bilstol har vi också kvar. De är väl de "största" jag kan komma på man behöver. Tänk va snabbt man glömmer vad man behöver! ;)
 
Bestämde oss även för att köpa en syskonvagn ändå. Kan ju vara bra att ha i början. Så min pappa var och köpte en begagnad till oss i Stockholm i söndags. En mountain buggy duet. En smal variat av syskonvagn, bra för mig som inte vill ha en bred :) Så nu väntar ja tills fredag när han kommer hem så man får klämma å känna lite på den ;)
 
Bild på vagnen. Sen har vi även köpt en liggdel till också :)
 
Nej nu ska jag duscha och sen är det sovdags eftersom de är jobb imorgon!

  
Skrivet av: Mamma
I

Åh vad jag längtar till april :) Spännande o se vad de är för liten skrutt <3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: