Shoppingdag!

I Vardagen ♥,
Igår tog mamma och jag en shoppingdag i Valbo ♥
Och en lång dag blev det! Åkte hemifrån strax före 9 på morgonen och kom hem 19:20! :)
 
Var först på Owe Jansson och köpte lite ljuslyktor och blomkrukor. Måste förnya lite ute och på altanen när det blir vår och sommar ;D 2 ljuslykor hamnade inne och där får nog dom stanna, så tur jag köpte 4st så jag kan ha 2 inne å 2 på altan! Hehe
 
Sen for vi vidare till köpcentret. Där köptes lite smått och gott också. Ett par nya skor, lite kläder till mig, Tuva och bebisen bla. Sån himla skön känsla att komma hem med en massa kassar och känna sig nöjd med sina köp. Fattigare blev man självklart men de ville jag unna mig innan det är bebisdags :) Vi tog även en fika på konditori madame och sen åt vi mat på ikea. En nyttig dag enligt mig att få komma ut lite!
 
Ska åka ner till Bollnäs senare och posta 2 paket med kläder jag sålt på tradera och även hämta ut ett paket med en babysitter som ja beställt som borde vara på ica efter kl.14
 
En Fisher Price från lekmer.se
 
Och innan vi kom hem igår va vi även in på ica och hämtade ut ett paket med skor som vi hade beställt tidigare ;) Ett par puma till mamma och converse åt mig :) Så nu jäklar har man en massa nytt å fräscht :D
 
Men hur min rygg mådde under dagen tänker ja inte nämna för detta skulle bli ett glatt inlägg så de får ni lista ut själva!
 
Tar med en bild på skorna jag köpte också på dinsko

  
Skrivet av: Mamma
I

Ja jädrans vad vi handla :) Men kul va de.Bara nödvändiga grejer va de ju .....Men de va ju den där tröjan med dragkedjan på ryggen...Vad skulle ja med den till igentligen.:):) Men nu är de som de är :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: