Ledighet är härligt

I Vardagen ♥,
Oj nu var det ett tag sen jag skrev, igen! ;) Jag har blivit väldigt dålig på de här nu.... Fy mig.
Har iaf 2 sköna veckor framför mig nu.. Jobbar bara 2 halvdagar den här veckan och 2 halvdagar nästa vecka också.. Om jag inte får fler dagar då men de borde jag inte :)

Imorgon åker vi upp till husvagnen, var flera veckor sen vi var där nu! :( Hoppas den står kvar och allt är som de ska.. Vet inte varför vi inte har varit dit på länge. De har bara inte blivit av att vi har åkt dit, har haft annat för oss nu när Hans-ove haft semester. Han är inne på sin sista vecka nu och på onsdag åker vi till Falun på cruising och det blir säkert lite shopping där också.

Förhoppningsvis åker vi till Borlänge imorgon och klipper ner Elsa :) (om jag får som jag vill)

Nu har jag fått för mig att jag vill färga mitt hår igen :D Vi får väl se hur och när det blir :)

Ska åka till Bollnäs nu... kanske fortsätter skriva sen när ja är hemma igen!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: