Måndag igen

I Vardagen ♥,
Jaha då var man tillbaka på jobbet igen. Men jag hade tur att få en skön vecka den här veckan Jobbar bara två halvdagar denna vecka.. Skönt för mig men inte lika skönt för plånboken! Var ledig onsdag - söndag veckan som var också och det kan jag säga var skönt.. Så jag och Hans-ove iaf fick några dagar tillsammans på hans semester. Vi var ju till Borlänge och rakade Elsa i tisdags och i onsdags var vi i Falun och shoppade lite och kollade på cruisingen på kvällen. Jag kände mig jätte duktig som bara köpte en tröja åt mig själv där och en t-shirt till Hans-ove :) Under cruisingen fick vi åka med Ola, Sven-arne och Bengt i Bengts jänk. Det var roligt att få åka runt lite och kika istället för att bara stå och titta.

I lördags var vi i Älmeskullen och åkte madrass på Voxnan i ca 2,5 timme. Jag SÅKLART fick ju oturen att få den enda madrassen men pyspunka på. Haha.. Men med lite snålskjus av Jennie så klarade jag mig hela vägen. Men satan vad vi brände oss!! Hela baksidan på kroppen va alldeles röd. Vaderna och baksidan låren var värst på mig men som tur var så börjar de lägga sig nu :) Efter bad blev det grillning och fan va gott de va, mums! Älskar grillat!

Nu har jag just dammsugit och satte mig för att ta de lite lugnt så man inte dör i värmen :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: