Inget jobb idag

I Vardagen ♥,
Blir inget jobb idag, för det finns inget göra åt mig än. Men det är på väg in!

Måste bara få säga är att vi såg en björn och två rådjur igår :D
Jag låg inne på soffan med datan iknät och Hans-ove hade just kommit in då Ola ringer och säger att det står en björn vid ecko. Vi slänger oss i bilen och när vi kommer fram hinner vi bara se den en snabbis innan den långt borta försvinner in i skogen :( Synd man inte hann se så mycket men såg gjorde vi. Wiho, första gången man får se en björn! Hähä!
Rådjuren såg vi när vi var på väg hem från Runemo senare på kvällen :) Men dagen började med att vi åkte till min mormor och morfar för morfar fyller år på tisdag :) Blev gott fika där. Mamma och pappa var också med där + Emil och Nova eftersom mamma och pappa var barnvakt. Efter det så blev det mat hos Elfi innan vi va tvungen att åka hem å köra in ved :S

Nu sitter jag här hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Elsa ligger på soffan och sover. En promenad kanske?
Hade velat sola lite ikväll. (kom hem och sola med mig christina!!) :) Får se hur jag gör.. Det hade ju varit skönt.

Föresten,
Grattis Ellen & Johnny till förlovningen och ha så kul i Spanien! :D

Jag behöver pengar :'( min mobil gick sönder i lördags och jag vet inte om de finns garanti kvar eftersom den är upplåst :( Vissa säger ju att det gäller och vissa säger att det inte gäller då :( Jag har inte råg att köpa en ny ju! Snyft. Måste betala så mycket annat för lönen denna månad :( Skit skit skit......

Ted Gärdestad - För kärlekens skull

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: