Julbord

I Vardagen ♥,
Ikväll ska vi på julbord med jobbet i Orbaden. Hoppas det blir god mat! Har tänkt åka hem i tid så man kanske hinner se slutet av Idol finalen. (Heja Erik)

Skulle behöva åka till Valbo nå tag framöver också.. Behöver nya skor eftersom mina är trasiga sen måste jag på Ikea och köpa blommor också! Får se om man kommer iväg nå tag.

Annars händer inte mycket just nu.. Har börjat blivit rund om magen :) Nästa besök hos mvc är 21/12.. Har ju börjat få ont i ryggen så det är lite jobbigt ibland men jag överlever.

Julen närmar sig med stormsteg iaf! Jobbar bara tis-fre nästa vecka sen är man ledig 9 dagar i rad å de ser jag fram emot! Jobbar tyvärr mellandagarna men är ledig dom 3 dagar före jul.

Kommer nog även en till familjemedlem också nästa helg, vi får se :)

Vill att jordvärmen ska bli inkopplad nån gång!

  
Skrivet av: Jennie
I

En till katt unge på gång??




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: