Ensamt

I Vardagen ♥,
Jaha då har man precis ätit lite mat. Är ju så jäkla tråkigt att laga mat till sig själv, hade det inte varit för man va tvungen att ha matlåda hade jag nog inte ätit alls..
Är nämligen ensam hemma nu i tre dagar, Hans-ove åkte på kurs på Arlanda igår morse och kommer hem någon gång imorgon kväll och Elsa är med Elfi i Uppsala hos Klaus och Berit. Är bara jag och katterna hemma. Långsamt...

Sitter här vid datan en sväng nu för jag varken orkar eller har nåt annat att göra känner jag. Kikar lite på halv åtta hos mig, ganska bra program faktiskt.

Nej nu ska jag lata mig vidare, men måste ner och elda lite först!

  
Skrivet av: Hanna
I   Blogg: http://hannakjonsson.bilddagboken.se, bollnasbloggen.se/medlem/Hanna

Vilket datum i Februari fyller du år då?

Vi skulle ju kunnat gjort nått ikvll för jag e lika booored:P..




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: