februari

I Vardagen ♥,
Ja så är vi inne i en ny månad igen. Min månad, blir nämligen 21år i februari. Kan inte förstå vad tiden går fort! Man blir nästan rädd..

Igår var vi i Näsbyn och åt mat och kollade på Körslaget, Grattis Team Hanna! Tyckte dom var värdiga vinnare.
På dagen var jag hemma och tvättade och städade eftersom det var helg. Blir ju bara då man har tid och ork att göra det nuförtiden. Men idag har jag faktiskt varit ner och solat på fm. Kände att jag behövde det och skönt var det. Nu kollar jag på tv och tar det allmänt lugnt medans Hans-ove är ute och åker skoter. Skönt :)

Imorgon kallar jobbet som vanligt! Bara 2 dagar utbildning kvar nu sen blir det allvar :)
Hörs!

  
Skrivet av: Syster Yster
I

Lycka till första "riktiga" dagen på jobbet i dag!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: