Söndag 21 november 2010

I Vardagen ♥,
Ja då var snart den här månaden slut också..
Fattar inte att tiden går så fort?? Helt sjukt är det!!

Idag ska vi till min syster Lena och uppvaka henne eftersom hon fyllde år i måndags. Ska även fortsätta måla i trappen idag, Hans-ove är på Sörängs marknad nu och köper oljefärg och roller. Målade väggarna där 3 gånger igår kväll så nu ska resen målas idag är det tänkt - lister, spjälorna, taket och sist själva trappen. Får se hur långt vi hinner..

Åh vad jag längar tills jag får fixa ordning i Tuvas rum nu! :D Men som de känns nu är de en stund kvar dit eftersom de ska målas klart uppe först sen flytta vårat sovrum och sen flytta allt som är i Tuvas blivande rum just nu. Jag hatar att vänta, vill få de klart!

Till veckan ska det bakas och göra fint för advent här hemma :)

  
Skrivet av: Anonym
I   Blogg: http://tvminnen.blogg.se/

Det är så härligt när julen börjar komma. =)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: