Söndag 31 oktober 2010

I Vardagen ♥,
Kom hem för ca 2 timmar sedan. Har varit i Tännäs i helgen, åkte upp dit i torsdags kväll. Har haft det väldigt skönt där uppe. :)
Tuva blev så himla glad över att komma hem! Hon satt på sin lekmatta med sina saker och tjoade och skrek medans jag packade upp packningen. De riktigt märktes att hon blev lycklig, lill gumman ♥

Efter att jag packat upp lite så tittade vi på ensam mamma söker och myste i soffan, tills Tuva blev trött och fick pyjamas och välling. När jag la henne så somnade hon direkt utan ett ljud så hon hade nog saknat sin säng  ♥

Sen vill jag även välkomna min kära vän Linn till bloggvärlden! Äntligen har även hon skaffat sig en blogg. Så nu kan vi läsa om vad hon och Lea gör dom dagar vi inte ses :D

Imorgon åker vi ner till Bollnäs för en promenad med brudarna och babysång på öf!
Måste även hämta ut mina paket som ligger på kvantum och väntar på mig :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: