Helt okej!

I Vardagen ♥,
Ja då har snart första veckan på jobb och dagis gått! Och allt går hur bra som helst :)
Har en del att ta igen på jobbet men idag innan jag gick hem provade jag ta ett samtal och det gick hur bra som helst :) Annars i veckan har jag haft lite utbildningar och medlyssning. Tyckte de va dags idag att prova med ett samtal innan ja gick hem så imorgon blir det nog lite mer ;) Skönt att komma tillbaka i rutinerna snabbt..

Och på dagis verkar det gå bara bra med Tuva. En glad liten unge som verkligen vet vad hon vill säger dom ;) Skönt att höra att allt bara går bra där medans man är på jobbet!

Sen har jag märkt en sak nu också, fan va dåligt med kläder jag har! Det är helt sjukt!! Jag som typ gått hemma i mysbyxor hela tiden å nu ska man plötsligt klä sig ordentligt igen. Tur de finns typ ellos och h&m så man kan beställa hem lite! Såg föresten att h&m har club dagar nu med 10% på hela köpet så de kanske är bäst att passa på då!

Sist men inte minst vill ha säga GRATTIS till min storasyster Jennie som blev mamma för första gången i måndags morse ♥ En liten Nikolaj fick dom!

  
Skrivet av: jennie
I

Tack tack! Skönt att Tuva trivs, känns ju bättre att lämna då!

Skrivet av: helen - mamma till Lea och BF jan 2012
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

skönt att jobb/dagis och de nya rutinerna gått bra och kul att Tuva fått en kusin :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: