Pirr i magen!

I Vardagen ♥,
Ja imorgon är det dagen d. Tillbaka till verkligheten.. Jag börjar jobba igen efter att ha varit mammaledig i 1,5 år!! Och om jag är nervös? JA!
Kommer ju kännas hur konstigt som helst att för det första vara utan Tuva hela dagarna medans man är på jobbet och sen att kliva upp tidigt varje morgon och åka med Tuva till dagis sen vidare mot Arbrå.. Men jag tror ändå att det kommer gå bra! Bara jag väl är där så släpper nog all ångest och pirr i magen ;) Jag har ju bra arbetskamrater och jag vet att Tuva har det bra på dagiset! Personalen där är verkligen hur bra som helst och de lugnar mig mycket :) Och ska jag vara helt ärlig så ska det faktiskt bli lite skönt att få börja jobba igen också men de är klart man hellre går hemma och såsar hela dagarna ;) hihi

Så nu ska jag packa och göra ordning allt tills imorgon så de är klart. Tuva har nyss somnat så hon orkar upp imorgon bitti :)
Och när allt är packat ska jag sjunka ner i soffan med lite ostbågar och tycka lite synd om mig själv ;)

Önska mig lycka till nu!

  
Skrivet av: Anonym
I

Lycka till. Klart de kommer att gå bra:)

Skrivet av: Lena
I

Lycka till!! Efter n[n dag k'nns som du inte varit borta alls ska du se...

Skrivet av: Elfi
I

Lycka till klart det går bra.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: