Julkorts problem..

I Vardagen ♥,
Har lite problem med julkorten i år..
Tuva vägrar ju att vara med på kort! Hon bara ser sur ut, vägrar flina eller springer iväg :(

Har gjort ett försök till att knäppa lite med de gick ju sådär måste jag säga..

Så jag vet inte hur jag ska göra?!
Skita i att skicka några eller ta någon som hon ser sur/slög ut eller tittar bort? Börjar ju bli lite brådis om man ska hinna beställa och skicka iväg dom om dom ska hinna fram innan julafton..


Förra årets julkort. Mammas sötnos ♥

  
Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Vilken fin bild :) ja det där med julkort är ju inte lätt, gud vad jag har kämpat att få på mina tillslut gav jag upp och tog det bästa av dom jag tagit, så ibland får de bli som det blir ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: