Eckerölinjen 15/1 2011

I Vardagen ♥,
Vi har tillbringat våran helg i Uppsala hos Klaus och Berit och igår var vi och åkte en dagkryssning med Eckerö linjen så här kommer lite bilder därifrån :)


Berit & Klaus


Älskling & Tuva ♥



Jag & Tuva



Så här glad blir man när man får följa med och åka båt ♥

Sen blev man trött och sov nästan hela hemresan :)


Det var en trevlig och alldeles lagom resa. Tog 2h över till Eckerö från Grisslehamn och 2h tillbaka :)

8:30 åkte vi från Uppsala och jag fick köra som en idiot till Grisslehamn för att hinna med båten! Vi trodde det skulle ta 1h 10min att åka men jag körde dit på 1h 20min. Jag kollade på eniro nu och enligt vägbeskrivningen skulle det ta ca 1h 27min att åka! Haha snacka om att vi hade fel! Vi kom fram till hamnen 9:50 och båten gick 10:00 :p Men men vi hann med båten och det var huvudsaken :)


Våran söndag började mindre bra. Inatt vaknade Hans-ove med magsjuka! :s Så hoppas jag och Tuva klarar oss från det!! Sen tog det 3 timmar att köra hem från Uppsala idag pga väglaget, snömodd, trafik och plogbilar! Drygt!

Nu ska vi kolla på Solsidan!

  
Skrivet av: Ingela
I

Klart man blir trött av att åka båt,då måste man ju få sova. Lillgumman då. Bara hoppas ni klarar er då.Solsidan är kanon:)

Skrivet av: Elfi
I

Hon är för härlig lillgumman glad och nöjd,Hoppas ni klarar er i alla fall.

Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Jo de är kanon, särskilt om man gör bra fyndpriser! :)

Skrivet av: Berit/ Klaus
I

Det var jätte kul att ha er här ,lilla Tuva hon är så gullig.Hoppas Hans-Ove är ok nu och att ni klarar er från den sjukan. Skönt att allt gick bra hem i det väglaget




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: