Lösenskyddade bloggar

I Vardagen ♥,
Självklart respekterar jag dom som väljer att låsa sina bloggar pga olika anledningar, men:

När man följt vissa bloggar länge så blir det väldigt tomt att inte kunna läsa dom längre!

Nuförtiden så läser jag inte bloggar varje dag längre eftersom man har så mycket annat att göra..
När man väl sätter sig och ska läsa igenom bloggarna som jag brukar läsa så har någon ibland valt att låsa eller bytt lösenordet :(

De tycker jag är jätte tråkigt eftersom man kanske missat att den kommer att bli låst eller att lösenordet kommer bytas. Eller så får man helt enkelt inte fortsätta läsa..

Så, nu har jag fått tycka lite synd om mig själv som missar många bra bloggar! ;)

Och tack till er som ger mig chansen att fortsätta läsa om era liv fast ni väljer att ha lösenord :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: