Kan någon skänka lite pengar...?

I Vardagen ♥,
Så jag kan köpa mig vitrinskåpet som jag vill ha?? :D
Liatorp från Ikea
Jag fick pengar när jag fyllde år men inte riktigt så det räcker. hehe
Detta skåp skulle passa super bra där vårat fula akvarium står just nu! ;D

Sen skulle jag så himla gärna vilja göra en tatuering till också.. Men jag vet inte riktigt vad eller vart än men någonstans på armen iaf och med nå blommor i tror ja :) Hans-ove gillar inte tatueringar så han är självklart inte så förtjust i min idé.. Så vi får se när/om det blir av :)

Imorgon är det dags för Tuvas 2 års dag! Tänk vad dessa 2 år har gått fort!! Jag kan inte fatta det! Kalaset ska vi ha på lördag men självklart får hon presenterna från oss imorgon :) Måste nog damma fram kameran imorgon också för jag vill ju ha bilder från hennes dag :D Jag som är så himla dålig på att knäppa kort, jag vet att jag kommer ångra det när hon blir äldre..

Jag ju lovat er bilder på sovrummet också. Ska försöka komma ihåg att knäppa bild sen när Tuva sover. Hon har nämligen varit hemma med hög feber sen i måndags :( Dom ringde från dagis då och då hade hon 39 grader feber och sen dess har hon inte haft under 38,6.. Stackars lillsnuttan så jag hoppas hon hinner bli pigg tills lördag iaf!

Sen måste ni hålla utkik efter Tuvis i tidningen imorgon också ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: