Oj här kommer ett inlägg från mig!

I Vardagen ♥,
Jag vet om att jag är en helt urusel bloggerska!
Tycker nästan synd om er som är in och kollar på min blogg men det aldrig skrivs något! ;) Bara väntar på att blogg.se`s app till android ska komma snart så det blir lite enklare att blogga. Man sitter ju typ aldrig vid datorn utan använder bara mobilen jämt. Provar göra detta inlägg från mobilen så vi får väl se om de funkar! Förut när ja testat har de inte funkat nå bra..
Nån som vet när appen kommer??
Har nyss lagt en lite småklen Tuva.. hostar lite och var jätte lös i magen tidigare så vi får se hur hon mår imorgon. Blev lite sent för henne ikväll eftersom hon sov middag sent.
Nu sitter vi i soffan och kollar på mästarnas mästare och väntar på att big brother ska börja :)
Trevlig kväll på er!
HATAR ATT DE INTE BLIR MELLANRUM MELLAN RADERNA FAST JAG GÖR ENTER. varför?!?

  
Skrivet av: Mamma
I

Ja de va på tiden :)

Skrivet av: Anonym
I

Så här byter du rad, <br>

Gör du dubbelt så blir de 2 rader osv.

ÄR ju chockad över ett inlägg ;-)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: