Vagn

I Vardagen ♥,

Här går det snabbt! Är redan i v.19, går in i v.20 på torsdag! Kan inte fatta att tiden gått så himla fort fram tills nu, men ändå känns det hur långt som helst till mitten av april då det är beräknat att liten ska komma!

Sen jag fick veta att jag var gravid igen så har jag sagt att jag ska ha en Kronan vagn till bebis. När Tuva var liten hade jag en emmaljunga city cross och en kompis Linn hade just en Kronan till sin Lea.

Den hade mycket bättre solskydd eftersom den har en extra solsuflett som man kan vika fram vilket är hur bra som helst! Och att man kan fälla upp ett litet ryggstöd på liggdelen. Det är 2 saker jag hade behövt till Tuva när hon var liten.

Har haft lite små koll på blocket efter en begagnad Kronan vagn men det finns typ inga! Hittade i lördags en annons att Kronan sålde ut 2012 modellerna med regnskydd till både sitt & liggdel, myggnät, skötväska och åkpåse till liggdel för 5990kr! Innan kostade endast vagnen den summan så vi bestämde oss för att det är lika bra att slå till på den eftersom man fick så mycket för pengarna.

Och ja jag vet att det är väldigt tidigt att köpa barnvagn när man bara är i v.19 men vi gjorde det för priset skull. Bättre att köpa billigt medans man kan :)

Så, det blev alltså en sprillans ny svart Kronan duovagn :D hoppas vi kommer trivas med den!


  
Skrivet av: Evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se

Ja enligt ultraljudet så var det en lillebror :)
Och för er såg BM inte va? Hade hon ingen aning va det kunde vara? Sånt är ju retligt om man åker iväg på UL och vill veta!

Vi har också börjat kolla lite på vagn, vi såg en kanon vagn på barnens hus förut som var nedsatt så vi läre åka tillbaka snart o se om den finns kvar, isåfall slår vi nog till, skönt att sprida ut kostnaderna lite :)
Vi har ju gjort oss av med så mycket dumt nog!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: