Längtan efter julen!

I Vardagen ♥,

Det var nog många år sen jag längtade så mycket efter julen som jag gör i år! Vill sätta upp julgardinerna å ljusstakarna i fönstren nu! ;) Men men, antar att jag får vänta ett tag till med det, hihi.

Har beställt lite julklappar till Tuva idag. Lite astrid lindgren filmer, en Pippi ryggsäck, skrållan docka, dockmatstol mm. Känns skönt att börja i tid för en gång skull. Finns ju fler att köpa till också så de är väl bara bra å dela upp pengarna lite. :) Sen antar ja att man kommer hitta mer till Tuva sen också.

Apropå Tuva förresten, hon är idag i stort sett helt blöjfri! :D Hon har bara blöja vid enstaka tillfällen typ ute å så när de kanske inte finns någon toa nära. Trodde aldrig det skulle gå så fort att få henne blöjfri :) Men hon ville det väldigt gärna nu så de kanske är därför det funkar så bra, att vi liksom inte tvingar henne till det.

Det var allt för idag! Vi hörs kanske snart igen!


  
Skrivet av: Evelina
I   Blogg: http://Evelinagabriella.blogg.se

Ja vi ska ha en till, beräknat till den 14 april :)Vad duktig hon är Tuva, Thilia är också blöjfri för det mesta, så skönt när man slipper det där, är bra med oss, hur är det med er? :)

Skrivet av: Evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se

Men gud vad roligt, grattis :) Kul då är vi beräknade med bara 4 dagars mellanrum :) hur mår du och så då? spännande med en till :)

Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se

Okej skönt att du mår bättre nu då. jag har också mått hemskt illa i början, magont, huvudvärk o allt annat man kan tänka sig, men börjar bli lite bättre nu känns det som :)Tur att vi har tjuvkikat på bebis 2 gånger, annars hade jag varit hemskt orolig pga magsmärtorna, men liten verkar må bra iaf :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: