Tuva är så duktig!!

I Vardagen ♥,

Denna dag började med att städa på förmiddagen. Mitt i städandet kom Tuva och ville ha sockerkaka så de va bara att ställa sig å baka det :)

När jag var klar med allt så kom min mamma å pappa och fikade en sväng. Sen hann dom nästan bara åka så dröjde det inte länge innan lillebror Jens kom. Då började jag med maten, kyckling och potatisgratäng så han åt med oss. :)

Sen måste jag även få skryta lite med va duktig Tuva varit hela dagen idag! Hon har nämligen varit utan blöja exakt hela dagen och endast en liten olycka hände! Så himla duktigt tycker jag! Hoppas på att de fortsätter lika bra så hon kan bli blöjfri snart :) ♥


  
Skrivet av: Mamma
I

Hon har ju blivit stora tjejen ju :)Duktig flicka <3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: