Snart kalas dags

I Vardagen ♥,

Födelsedagarna börjar närma sig här i huset. Jag blir 25(?!) på måndag och nästa lördag blir Tuvis 3 år! Jag kan inte förstå att åren gått så himla fort sen hon föddes.. Och när nr 2 kommit antar jag att det inte kommer gå saktare direkt :)

Ska snart försöka ta mig ner till affärn och handla lite så jag kan baka till kalaset. Hatar att vara ute i sista sekunden med bakningen jämt så tänkte försöka vara klar i tid nu för en gångs skull. Jag är ju ändå bara hemma om dagarna nu.. Och dom dagarna är helt olika, vissa går det bra att göra något och vissa kan ja knappt gå :( Tur det inte är så många veckor kvar nu! Har gått in i v.33 idag :D

Nu ut och stoppa i motorvärmarn i bilen!


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: