Fredag 13-01-18

I Vardagen ♥,

Fredag idag, jag älskar att ha helg! ;) Jag ledig varje fredag nu fram tom 1 mars en gång.. Kommer bli skönt att jobba 4 dagars veckor.

Hade velat hitta på något idag men eftersom temperaturen ute är långt över -20 så håller vi oss inne och hemma!
Har städat i badrummet och tvättstugan nu på förmiddagen. Välbehövligt kan ja säga! Rev ner tyget på väggskötbordet och håller på att tvätta de nu, måste ju vara rent å fräscht tills bebis behagar att komma sen :)

Jo idag kommer pappa hem med vagnen också! :D jag som aldrig kan vänta på något har ju nästan blivit tokig av att vänta en vecka ;)

Nu tillbaka till sysslorna innan ja ska slänga mig i duschen! Trevlig helg alla!!


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: