Tack för den!!

I Vardagen ♥,

Har för första gången i mitt liv fått restskatt! :( Känns förjävligt! Jag som alltid brukar få tillbaka några tusenlappar men inte i år tydligen! Konstigt... En arg Marie just nu! Hata skatteverket!

Jag som hade hoppats på lite extra pengar i sommar när man ska va mammaledig med två barn! SUCK!

En rolig sak är iaf att jag går in i vecka 37 idag :) Var till barnmorskan igår och nu har bebis fixerat sig. Så du är så välkommen ut när du vill lill*vän ;)
Fast jäs på dig lite till så kan du väl komma om två veckor iaf ;)

Börjar bli långtråkigt att vara hemma å sjukskriven tycker ja. Men jag ska inte klaga på de för jobba skulle jag inte klara av! I förrgår bäddade jag rent i Tuvas säng, gjorde en ordentlig rengöring av vår säng, bakade kärleksmums och dammsög huset. På kvällen var ryggen helt slut och hade hemsk värk hela natten.. Så lite behövs så man kan inte göra mycket, de får man sota för sen :( man vill ju kunna göra nånting å inte bara ligga å göra ingenting också. Men som jag sagt förr vissa (få) dagar är bättre än andra iaf.

Nu har jag gnällt och klagat klart för idag! ;)


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: