Båtresa

I Vardagen ♥,
Kryssningen blev om jag får säga det själv lyckad :) Jag hade roligt. Tror dom andra även hade det också. Dagen började med buss från Bollnäs vidare till Söderhamn, där det klev på ett gäng. Stannade sen i Gävlebro för att äta lite blev en sån här för mig och Hans-ove och en varsin korv på Preem ;)


När vi väl kommer fram till båten och ska gå igenom terminalen så jag det id kontroll. Närvös blev jag ju så klart eftersom jag inte fick åka med egentligen! Men jag klarade mig som tur va! Kom sedan på båten där det blev buffé, taxfree och sedan dax för alkoholen. Drack mest Smirnoff ice ja. Men hittade världens mest godaste drink på båten! Shit va god den va. Men namnet kommer jag inte ihåg. Tyvärr blev det nästan inga bilder får våran del men på drinken fick jag faktiskt en :)
image5

Dagen efter var helt ok för min del faktiskt. Visst var jag dålig när jag vaknade och gick ner till frukosten för att äta men sen gick jag och Hans-ove och la oss igen och sov till typ 13.45 ca sen tog man en dusch så va allt prima sen :) Blev taxfreen en gång till sen hann man inte med mycket mer eftersom båten kom tillbaka till Stockholm.
Tack så mycket för resan syskon!

Hans-ove har nu varit ledig i 2 dagar och varit hemma med mig. Fast igår va vi mest borta. Va till Gun med Elsa så hon fick sin vaccinations spruta, och det gick jätte bra. Hon va så duktig, reagerade inte ens på sprutan. Fick även recept på avmaskningsmedel till katterna så jag måste på apoteket senare och hämta ut det och åt Elsa. Men först ska jag äta frulle och kolla på glamour som jag missade igår :)

  
Skrivet av: syster
I

Väldigt lyckad blev resan!! håller med dig :) Boka en till på en gång??

Skrivet av: Anonym
I

Ja visst hade vi kul!:-) Vi bara måste åka igen!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: