Vårväder!

I Vardagen ♥,
Är så härligt väder ute nu!! Har varit ute en stund och sparkat lite boll med Elsa. Märks på henne att hon också tycker det är skönt med vår, hon vill inte ens gå in när man ropar på henne. :) Är så skönt att kunna ha henne lös på gården utan att hon sticker! Längtar tills sommarn nu! Ska fixa till altan har jag bestämt mig för. Ska bli så fint så :) Har hittat nya möbler på jysk som skulle passa så bra utanför altan dörren! Inte så dyrt va de häller så få se vad man får för lön om det blir nå pengar till det!  Får hoppas på det!

Idag har det inte hänt mycket annat, vaknade runt kl.10, ätit frukost och kollat på reprisen på Glamour. Jobbet kallar väl kl.16 som vanligt.. Tur man börjar sent så man har lite tid på sig på dagarna att göra annat :) Var ju ner på stan med mamma en sväng igår. Kom hem med nya skor och lite nya kläder som jag hade beställt till Lindex. Var även till Röste en snabbis och hälsade på Tommy, Emil, Nova och Hugo. Sen va jag tvungen hem å fixa lite mat innan jag skulle iväg igen. Gick väl lite sisådär på jobbet igår, blev ingen såld. Men i måndags fick jag tre sålda, de kändes riktigt härligt :D Hoppas det kommer gå bättre ikväll!

Nu ska jag göra mig klar att åka mot jobbet! Är as mätt efter maten jag nyss slängde i mig. Men gott var det! ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: