12 Augusti <3

I Vardagen ♥,
Jaha då har man jobbat klart för den här veckan. Har jobbat heldagar nu mån-ons och är ledig enda till på tisdag nu :D Kommer bli skönt kan ja säga!

Ikväll ska vi åka till husvagnen när hans-ove slutar tänkte vi, va nån vecka sen vi var dit nu igen! Måste ju kolla att allt står kvar ;) Har tagit hem sängkläderna därifrån också så det ska bli skönt och fräsch att sova där.

Jag sålde ju min mobil i tisdags så jag beställde en ny då också så den borde komma idag!! I tisdags var det ju även den 12:e vilket betydde våran 3års dag! Jag jobbade till kl.18 och när jag kom hem fick jag världens finaste blombukett och en ny thaisten :D Va gullig han är älsklingen! Tack så mycket!! Själv fick jag ju lite dåligt samvete som inte kunde köpa nåt till han eftersom jag jobbade 9-18. Men men, jag älskar dig gubben! Lägger in en bild på blommorna :)
                                        

  
Skrivet av: Jennie
I

Fina blomms :) vad blir de för telefon då??

Skrivet av: Hanna
I   Blogg: http://hannakjonsson.spaces.live.com

Såå fin:)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: