Kärlek - 3 år

I Vardagen ♥,
Imorgon är vi slutar jobba åker vi till Uppsala :) Ska sova en natt hos Klaus och Bertit och på lördag ska vi sova på hotell. Ska bli jätte mysigt! Det är 2 år sedan vi var där och sov på hotell sist :) Det var ju då vi förlovade oss <3 Så den 12 augusti har jag och Hans-ove varit tillsammans i 3 år och förlovade i 2 år. Jag älskar dig!
Den 12:e är ju på tisdag därför tar vi en myshelg nu i helgen istället. Jag vet att vi missar stormässan då men när jag bokade hotellet hade jag inte en tanke på att den skulle vara samma helg! Men till karnevalståget hinner vi nog hem iaf på söndag.

Idag ska jag jobba 12.30 - 21.00. Har varit väldigt mycket samtal på jobbet denna vecka så jag hoppas det börjar avta lite nu iaf...

Hejsvejs!

  
Skrivet av: Ninna
I   Blogg: http://ninnnna.blogg.se/

Va fort tiden går du :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: