Ny vecka

I Vardagen ♥,
Måndag igen, usch va veckorna går fort!!
Igår var vi på kalas hos mormor och morfar eftersom mormor blir 70år idag, grattis mormor. Alla var där då, de va roligt för de va ett tag sen vi va samlade allihopa, även dom från kammahav :) Sen åkte vi hem och jag var iväg och jobbade några timmar. 17-21. Det var ganska lugnt när jag började men sen sista timmen var de annat, då ringde de massor. Hoppas det är lika lugnt ikväll också när jag jobbar sent, men bara till kl.20.00 ikväll :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra med denna dag, jag börjar ju kl.16.00 idag. Har satt igång en tvättmakin och vikit lite tvätt nu och plockat ur diskmaskinen men vad gör jag sen nu då?

Har ju fått lön idag! :D Måste försöka spara lite på min lön denna månad men det har jag sagt varje månad nu och det funkar ju aldrig, haha.

Frukost!

  
Skrivet av: Jennie
I

Ingen ide att spara :) använd pengarna medan du kan!! kommer nya nästa månad ändå ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: