Snart lååång helg

I Vardagen ♥,

Här sitter jag vid datorn när de är alldeles varmt och skönt ute! Vågar inte sitta ute i solen riktigt än eftersom jag brände mig så hemskt i lördags. Men det börjar bli mycket bättre nu som tur är! :)

Ikväll jobbar jag sista kvällen för denna vecka. anthill har stängt imorgon. Kommer bli skönt med lång helg! Ska även med mamma på Jens skolavslutning imorgon, hon ville tydligen ha sällskap. Blir nog mina nya skor då!

Får se hur det blir i helgen och hur vi fördelar Röste/Flätsbo :) Måste iaf till Flätsbo för att städa stugan åt mormor och morfar, har lovat att göra det denna sommar också. Vi hade tänkt oss att ta med husvagnen och sova kvar där men nu har vi ven fått en inbjudan till Röste på lördag. Vi har inte bestämt nånting än så vi får väl se hur det blir :) Hade ju varit mysigt att åka dit...

Ingen som har en sony ericsson w850i tillsalu? :) jag skulle vilja ha en sån, kan vara bra att ha som reservmobil. Jag verkar ju behöva det!! Suck!
Vet inte hur det blir med min mobil än, har inte hört något. Den är ju inne på lagning.

Föresten! Grattis till alla som tar studenten idag/går!!


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: