Hemma igen

I Vardagen ♥,
Ja då var man hemma igen då. Kom hem från Tännäs i måndags. Vi hade det bra där tycker jag :) Var väl kanske lite kallt vilket man inte är van men vi överlevde! Det blev två vänder på skoter upp till Kärringsjön.. Men sista gången åkte jag och Lena bil men våra tre vovvar så dom fick busa med hundarna där uppe. Elsa vart livrädd först så hon kissade på sig men sen när det släppte kunde hon inte låta Semmas (Per-roger och Kerstins hund) vara ifred en sekund ;) Vi åkte upp på Torsdags kvällen och jag och Hans-ove åkte hem på måndag morgon för vi va tvungen hem och köra in ved... Var helt tomt på ved nere i källarn! Elfi har varit här och eldat lite i helgen och jag tror när det var på söndagen hon kom hit så var det 11grader inne! Kallt.. Och på söndagen var vi på skoter tävligen i Funäsdalen, hade det inte varit så kallt hade den nog varit roligare ;) Trodde jag skulle frysa ihjäl!

Sen i tisdags så hade Hans-ove tagit ledigt men då ringde dom från kostenheten och ville att jag skulle åka å jobba så jag gjorde det :) Tur han tog ledigt två dagar för jag behövde bara jobba en :) Var ner till Bollnäs på gsk igår och lämnade in våra förlovningsringar på förstoring. Kan inte förstå varför ringarna har krymt?? Haha.. Så nu är fingret tomt :( får dom igen i slutet av nästa vecka tror ja. Idag så är jag hemma ensam igen som vanligt, inte speciellt kul. Men Chris kanske kommer och fixar mitt hår nån gång idag får jag hoppas :D

Nu är det bara 2 dagar kvar tills båtresan :D

IMORGON KOMMER PAPPA HEM MED MIN MOBIL!! ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA! HAR VÄNTAT SEN 29 FEB PÅ EN NY. Hoppas jag kommer trivas med den!
                                                            image3

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: