Sjuk

I Vardagen ♥,
Har länge nu bara väntat på att man ska gå å bli sjuk eftersom Hans-ove varit de över en vecka. Men igår kom det riktigt till mig också. Känner mig jätte dålig idag så jag blir hemma från jobbet ikväll å vilar upp mig tills imorgon istället. Känns som att det behövs!

Har hänt så mycket nu på sistone, inget jag varken vill eller orkar skriva om. Ni som vet vet ju redan... Hoppas att allt löser sig till det bästa som går nu! Så allt kan börja bli som vanligt igen...

Mamma fyllde år i lördags så vi va på lördagen tvungen att åka till Bollnäs å leta fram en fin present till henne och så va vi på jysk och hämtade 2stolar till altanen som hade kommit. Köpte en jätte fin ram till mamma med ett fint kort på Elsa i :) Blev jätte bra! Sen fick hon lite smått och gott också.

Igår tog Hans-ove fram 9000 så vi åkte ner till Bollnäs och tvätta och städade den lite.. Sen åkte jag till Näsbyn medans Hans-ove tränade lite på gymet. Jag hann nästan bara komma dit så somnade jag på kökssoffan och sov typ tills han kom tillbaka. Då blev det mat och en dusch :) Åkte sen till Danne å Eva en sväng för att se hur dom bor och fika lite :) Dom ska ju tydligen flytta snart så man ville ju se hur dom bodde innan dom gör det! Trevligt var det! Dom va även här i lördags kväll en sväng och spelade lite buzz. Då va mest alla trötta.

Nej nu ska jag gå å vila mig lite igen å se om jag kan bli frisk, hatar att vara förkyld!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: