En fredag på stan

I Vardagen ♥,
Då har man precis kommit hem.. Har varit nere på stan idag med mamma och Elfi. Dom skulle ner och shoppa lite och jag kunde inte låta bli att följa med en sväng! Gick in på lindex och vad ser jag? En vinter jacka som såg hur skön ut som helst! Jag provade och kunde ha den och så var den plötsligt min :) Jag som inte haft en vinterjacka på 2 vintrar nu så de kändes som att det var dags att köpa en och vara ute i god tid för en gångs skull! Så den får väl vänta i garderoben tills vintern är här på rikigt! Sprang i lite till affärer innan vi var på Nk och åt lite lunch, mums va gott det var! Jag käkade en ost & skink paj :) Var även in på åhléns och även där var jag ute i god tid genom att köpa en ny kalender till 2009 :) Vad duktig jag är.. Så nu är man väl några slantar fattigare..

Var in på Hartman också, dom vill att jag ska komma och kolla min syn igen nu.. Var dit sist 2005 då jag köpte brillorna jag har nu.. Skulle alldeles haft ett par nya men jag såg inga direkt som jag fasnade för så vi får väl se hur det blir :)

I onsdags var vi iaf till Älmeskullen och hämtade Sixten, hur gullig som helst är han.. Synd bara att han är så fruktansvärt rädd för Elsa! Fast Elsa inte bryr sig om honom alls så är han ändå dö rädd. Så nyss när mamma och Elfi skjusade hem mig så fick Elsa följa med mamma hem, känns som att det är bäst så nu en natt så Sixten får känns sig för lite här hemma utan en hund att vara rädd för..

I helgen är de bara jobb för stackars mig, men nästa vecka blir det hur lungt som helst. Är ledig en hel vecka då typ :)

Bye!

  
Skrivet av: Hanna
I   Blogg: http://hannakjonsson.spaces.live.com

Måste sätta in ett kort här nu tycker jag..




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: