En jobbig morgon..

I Vardagen ♥,
Dagen började med att jag vaknade med en hemsk mensvärk. Så det blev att ringa och sjukanmäla mig direkt, kändes jobbigt att göra det men jag känner att det hade blivit jobbigare att sitta där hela dagen. Så skulle jag till och dammsuga upp dun efter en fågel som låg inne i köket när Hans-ove kom upp imorse. Sätter i dammsugaren i kontakten utanför toaletten. Knäpper igång den och pang så blev det svart och akvarierna slocknade. Då gick proppen!  Så med en hemsk mensvärk står jag och byter proppar 7.30 på morgonen med Hans-ove i telefonen som föklarar viken propp jag ska sätta vart. Akvarierna kan ju inte stå utan pumpar hela dagen så de fick bli strömlöst i hallen istället :p Sedan gick jag och la mig en stund igen..

Astrid är borta nu också igen :( Vi vaknade av ett hemskt skärande kattskrik härom natten. Jag flyger upp ur sängen och tittar ut genom fönstret men ser ingenting och det blir tyst. Sedan dess ingen Astrid. Hoppas det inte var henne vi hörde, hon brukar ju kunna vara borta några dagar ibland men eftersom vi hörde skriket så blir man ju självklart oroligare än vanligt. Hoppas hon kommer hem snart!! :( 

Nu ska jag ta mig en pronaxen och tycka lite synd om mig själv, Hörs!

Kom hem gumman..

  
Skrivet av: Hanna
I   Blogg: http://hannakjonsson.spaces.live.com

Jaha!

Det var därför du inte var här:S.. vi saknade dig!

Skrivet av: Lena
I

Hejhej!!



Usch vad Astrid blir lik sin mamma..

Hoppas hon kommer hem snart!!



Kramar från SysterYster




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: