Jobbat hela helgen

I Vardagen ♥,
SItter på jobbet nu, har lite rast.. Jobbar mellan 9.30 - 18.00 idag. Igår var det mellan 9.00 - 17.00..
Efter jobbet igår åkte vi till mamma och pappa och fick lite mat, jag orkade inte göra nånting själv ;) Vi blev där sen ett tag tills jag ville åka hem och sova, var as trött så jag la mig fort när vi kom hem.

Det blev iaf skit snyggt i sovrummet när vi tapetserade :D (om jag bara kan få in bilden från mobilen till datorn så kan jag lägga ut en bild nå tag) Jag gillar att förnya lite hemma :) Vi ska göra om lite i hallen också tänkte vi.. Köpa en lite mindre garderob än den stora som står där nu. + en bänk att sitta på där :) Hoppas de kommer bli bra också! Frågan är bara när vi ska komma iväg på ikea.. Får nog bli nästa helg eftersom både jag och Hans-ove jobbar hela veckan.. Jag som knappt kan vänta när jag fått för mig nånting så veckan kommer säkert kännas som världens längsta vecka! Haha!

Har ju även fått för mig att jag vill ha en till katt, tycker själv också att det räcker med tre katter men han är ju så söt så jag vill ju så gärna ha!! Suck hur gör jag?!

Nu måste jag fortsätta jobba!

  
Skrivet av: syster
I

ja 3 elle 4 spelar väl ingen större roll :)

Skrivet av: Hanna
I   Blogg: http://hannakjonsson.spaces.live.com

3 katter räcker!!! Kommer alltid att finnas underbart söta kattungar:)! Då kommer du att ha 13 katter till slut:S!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: