Ledig fredag

I Vardagen ♥,
Ja idag är jag ledig, enda dagen denna veckan som jag är det. Ska jobba hela helgen :S Tråkigt är det men pengar får jag ju så. Ska även ha tupperware party här hemma på söndag, det börjar kl.19 och jag jobbar till kl.18 så då får jag skynda mig hem.

Imorse kom pappa och väckte mig och ville ha en räkning betald så jag fick bara sova till kl.9.00 ca. Nu har jag plockat iordning i kallrummet sedan vi gjorde om där och i hallen. Jag fick ju ta garderoben som stod i hallen för att ha mina kläder i och så köpte vi lite nytt ut i hallen :) Blev kanon bra tycker jag! Alla grejer som var i skåpet i hallen hamnade nämligen på golvet och jag kände nu att det var dags att plocka undan det.. Även när sovrummet blev så bra så gjorde vi det ännu bättre igår, älskling har köpt en platt tv som han satte upp på väggen, snyggt! Iofs så var det en liten 22" bara men jag tycker de räcker i ett sovrum!

Nu ska jag nog till att äta frukost strax, måste nog ner till Bollnäs idag för att köpa hundmat. Måste bara skriva det också, Astrid är fortfarande borta!

Det börjar dra ihop sig för båten nu :D wiie! Hundvakt någon?!

  
Skrivet av: Anonym
I

Marie Marie, du har missuppfatta de där helt! Inte ska du ta med djur vakterna när du ska åka bort, dom ska du ha kvar hemma ju ;)

Skrivet av: Frida
I

Jag kan va hundvakt :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: