Helgen snart över..

I Vardagen ♥,
Ja nu är helgen snart över. Var i Söderhamn med mamma och Elfi igår. Köpte en ny väska :D och lite nytto grejer mest.. Ångrar bara att jag inte köpte plånboken jag hitta på lindex! Får åka ner en kväll till veckan å köpa den tror ja :)

Sen igår kväll var vi till Lena å Janne och åt tacos, gott! Sedan bar det iväg till Viksjöfors på Larz Kristerz :D Fasen va bra om va!! Skit kul var det fast jag var nykter och körde.
Mina nya idoler.
Synd nog bara att Hans-ove skulle ha med en flaska grogg i min NYA väska som läckte ut. Hela flaskan! Allt i väskan var pissblött, så nu måste jag köpa en ny kalender :( så då kan jag lika gärna köpa plånboken jag ville ha också för min jag hade blev också dränkt och även då allt i den!


Nu har jag just kollat på reprisen av Körslaget. Team Hanna gick ju vidare :) Grattis
Så nu måste jag städa lite.. Måste bytas gardiner i köket, tvättas och dammsugas. Blir ju inte av under veckorna nu när man jobbar 8-16.45 varje dag.. Imorgon väntar en ny arbetsvecka. Snart är utbildningen slut så då äre sitta i telefon och ta samtal som gäller :)

  
Skrivet av: Hanna
I   Blogg: http://hannakjonsson.bilddagboken.se

Oj har utbildningen varit så här lååång?! Är inte det lite jobbigt? synd på väskan det där hörre du.. hmm.. Man sa inte smussla med en massa dryck i bagen! Kram kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: