Söndag 29 augusti 2010

I Vardagen ♥,
Igår började vi dagen med lite främmande. Först kom Henrik en sväng och strax efter de Stefan (Tuvas farfar) och sen kom mamma pappa och Jens och hade med sig gott fikabröd som dom köpt på veteranmarknaden. Efter det så gick även jag, Hans-ove och Tuva ner på byn för att kika på veteranmarknaden. Det har ju varit flera år i rad nu men vi har aldrig varit ner på de tidigare.. Kanske för man bor för nära! Men det var bara rammel där om jag får säga vad jag tycker..!
Efter marknaden åkte vi till Elfi för att fira Henrik som fyllde år igår. Fick smörgåstårta, tårta och cheesecake som jag älskar! Mätt i magen blev man iaf :) Började kika på Bröllopsfotografen där och åkte hem strax före 22 så vi kikade klart på filmen hemma.. Den va inte så bra som jag trodde den skulle vara faktiskt.

Idag hade vi tänkt åka till Älmeskullen men Jennie jobbar tills ikväll så de blir inget med det.. Så vi får se vad vi hittar på istället då!

Måste även ta och ringa till Barnens hus och höra över bilstolen som vi köpte där. Spännet krånglar på den, man måste liksom trycka ner röda knappen på låset jätte långt för att kunna spänna fast. Ska de vara så? Känns som de är något som är fel iaf. Får höra vad dom säger! Läre även göra ett besök där för att bla köpa pyjamas åt Tuva.. Hon har vuxit ut dom hon har snart och jag gillar dom som barnens hus säljer. Och kanske kolla efter dop present tips på vad Tuva kan tänkas vilja ha/behöva :) Vänar fortfarande på svar från några angående om dom kommer på dopet eller inte.. Men de är ju 2 dagar kvar att anmäla sig på än ;)

Fick iaf med mig Hans-ove till Valbo i fredags kväll efter vi ätit! Skulle ju byta expedit hyllorna från ikea till annan färg, köpa lådor och kolla efter mobil till mig. Vi lämnade tillbaka hyllorna men dom vi skulle ha var tillfälligt slut såklart så då måste vi ner igen sen när dom finns hemma. Ingen mobil blev det heller eftersom de skilde flera hundra på vad den kosta i butikerna mot för på internet! Så de enda vi kom hem med var lådorna.. :) Hann även in en snabbis på H&M också och köpte ett par ursöta rosa hängselbyxor i Hello Kitty till Tuva i stl 80. Lika bra att köpa stort :)

Nu vaknar Tuva så nu ska hon få lite mat!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: