Torsdag 26 augusti 2010

I Vardagen ♥,
Idag har de inte hänt mycket här hemma heller! Tuva har suttit och lekt på lekmattan och jag har gått och plockat lite.. Just nu ligger hon i sin säng för att sova lite middag och jag ska ta mig en dusch bara hon somnat. Efter det ska vi åka ner till Bollnäs och hälsa på Linn & Lea :)

Igår var vi ner på stan en sväng å kikade och var till min mormor & morfar på kvällen eftersom mormor fyllde år. Och så kollade vi såklart på Fångarna på fortet när vi kom hem. Sen gick vi och la oss när de va slut. Blir tidiga kvällar nu när Hans-ove jobbar igen..

Längtar just nu väldigt mycket till kl.16 onsdagen 8 september. Då ska jag äntligen klippa mig! Johanna har börjat jobba igen nu så då hinner håret bli fräscht till dopet! Som jag längtat!
Ska även till bvc igen den dagen också.. Får de hur mycket min lilla klut vuxit igen :)

Imorgon kommer äntligen föräldrapenningen! :D Får se hur mycket som blir över denna månad.. Vill ju köpa ny mobil ja! ;)



Tuva tycker det är jätte kul att prova Leas hoppgunga ♥

  
Skrivet av: Ingela
I

ha ha .De där såg ut att va roligt de.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: