Födelsedag 25/2

I Vardagen ♥,

Yes igår blev man ett år äldre. Mamma, pappa, Jens och Elfi kom och fikade och hade med presenter. Henrik kikade även in en snabbis med en liten present och svärfar också. Fick av mamma, pappa och Jens en napphållare i Lundmyr of Sweden, påslakanset, öljettgardiner till köket, ett nytt strykjärn (som jag verkligen behövde!) och ett solstift. Av Elfi, Klaus och Berit fick jag spjälsängen jag pekat ut på Ikea som jag ville ha (Hensvik) och även en slant till att köpa den madrass till som jag känner att jag vill ha och 2st blommor till min hylla i köket.  Och av Hans-ove fick jag en skötväska, emmaljunga exclusive som jag själv valt ut. Tack för alla presenter som jag fick, trots att jag sa att jag inget skulle ha! Imorgon lördag blir det kalas så syskonen kommer..

Har idag bara 10 dagar kvar till beräknad förlossning!! Så eftersom jag är en sån flitig bloggare så kanske detta är mitt sista inlägg innan det är dags, sånt som märks! Lägger in ett kort på magen också som vi knäppte igår kväll.


  
Skrivet av: Jennie
I

Grattis en gång till så här dagen efter. Men nu är de nog bäst den lille tittar ut snart innan du spricker =) syns i morgon!

Skrivet av: Christina
I   Blogg: http://christinasvedberg.blogg.se/

Grattis i efterskott snuttan! :)

Skrivet av: Eva
I   Blogg: http://evapetersson.blogg.se/

Grattis i efterskott tjejen! :)

Skrivet av: Caroline
I

Grattis till lill flickan :) Fick se henne på bild idag och vilket underverk!! Hoppas allt går bra för er :)

Skrivet av: Mona
I

Grattis till er söta lilla dotter! Önskar er all lycka! Kramisar./"Gammel-Faster" Mona




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: