3 juli 2010

I Vardagen ♥,
Idag har det varit fruktansvärt varmt!! Och vi har idag varit ner på marknaden i Ockelbo, trodde ett tag att jag skulle dö i värmen! Kändes som huvudet skulle sprängas och fötterna ramla av från de att vi kom tills vi åkte därifrån. De enda vi kom hem med var bröd och Tuva som fick en pall av sin farmor. Och pappa Hans-ove fick sig några öl i skuggan i öltältet tillsammans med Jan :) Stackars Tuva låg i varma vagnen med bara en linne/body men hon va så duktig så, bara låg där snällt hela tiden trotts värmen. 

Direkt efter marknaden åkte jag, Tuva, Hans-Ove, Elfi, Jan, Henrik, Nattis och Robin in till Valbo. Jag va in på H&M och Lindex å köpte lite kläder åt snuttan sen åt vi mat där inne på någon restaurang som hade buffé, riktigt gott faktiskt! Sen bar de iväg hemåt.. Men när vi svängde av e-4an var vi tvungen att stanna i Tönnebro för att köpa glass också :)

Men nu sitter vi hemma hos oss och kikar på tv med huvudvärk och känner mig godissugen.. Å inge godis hemma :( Hoppas på lite svalare väder imorgon nu, de blir lite för varmt när de är över 30 grader ute.. Längtar till duschen nu innan jag får gå och sova!


Glömde skriva de att idag är det exakt 1 år sedan jag fick veta att jag var gravid! ♥ Och nu sitter jag här efter en om jag får säga de själv ganska enkel graviditet och förlossning med världens underbaraste dotter på 4 månader som jag älskar mer än något annat! ♥

  
Skrivet av: Linn
I   Blogg: http://dubbellycka.blogspot.com/

Jag tycker själv att det är tråkigt att läsa bloggar helt utan bilder så jag lägger gärna ut lite då och då :)

Skrivet av: Linn
I   Blogg: http://dubbellycka.blogspot.com/

Jo lite bilder har du ju lagt upp :)

Skrivet av: Helen -BF 30 juli
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

tack för din kommentar behöver alla tips jag kan få :) Men laddar den ut lika ofta som iphone att du måste ladda den varje kväll? kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: