7 juli 2010

I Vardagen ♥,
Idag skiner solen igen :) Nu ska vi bara äta frukost sen bär det av ner till Apelvägen till Linn och Lea för en promenad. Längesen man träffade dom nu så Lea borde blivit stor hon också! :)

Måste även svänga förbi Röste för att hämta strandtält och fylla på Rederiet förådet ;) hehe

Får se om jag hinner med en uppdatering ikväll, ha en skön dag i solen!


Uppdaterar med lite bilder från dagen. Lea och Tuva tillsammans i Leas babygym :)




                                    Bästa kompisar


                                    

Älsklingen somnade medans vi föräldrar åt skräpmat :) Tack för en trevlig dag!

Idag köpte jag hårfärg åt mitt hår, äntligen. Bestämde mig för att färga håret hemma eftersom jag känner att jag inte har råd att gå till frisör så jag hoppas de blir bra ändå! Jag har varken färgat eller klippt mitt hår sen i mars så de ser förjävligt ut kan ja lova!

Tuva somnade tidigt ikväll, la henne strax efter 21 och hon slocknade direkt :) Så nu ska jag koka lite vatten och ta mig en dusch. Godnatt!

  
Skrivet av: Linn
I

nu har jag skickat bilderna till dej på odjuren :)

Skrivet av: Ingela
I

oj va stor Lea har blivit då.Vad gullig dom va tillsammans.dom blir säkert bästisar.Godnatt nu ska mormor gå o lägga sig

Skrivet av: Ingela
I

oj va stor Lea har blivit då.Vad gullig dom va tillsammans.dom blir säkert bästisar.Godnatt nu ska mormor gå o lägga sig

Skrivet av: Elfi
I

Men vilka gullisar kul Tuva har en kompis, kram från farmor.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: