I städtagen..

I Vardagen ♥,
Måste börja med att skriva att det tydligen är slut för mig med att ha sovmorgon i stort sett varje morgon. Tuva har börjat vakna allt mellan 7:30 - 9:00 nu.. Vi som har brukat sova till 10:00 om dagarna annars :p Jag som är så trött på morgonen! Jag vet att jag egentligen inte ska klaga men Tuva har ju skämt bort mig hittills.

Idag vaknade hon strax före 8 och som tur var så tog Hans-ove upp henne så hon fick ny blöja och lite mat sen kom dom och la sig igen och vi sov till 9:20. Sen fick vi äta frukost och efter de åkte Hans-ove ner till Bilcity för att skruva lite på bilen och jag har börjat städa lite. Har nu dammsugat och torkat golven så nu sitter jag här medans jag väntar på att dom ska torka. Ska även byta sängkläder åt både Tuva och oss. Sen läre jag plocka lite också eftersom de är grejer överallt känns de som..

Igår kväll var vi till Jennie och Tomas och grillade, lika gott som vanligt :) Flintastek, klyftpotatis, bea och fetaost :D Och som vanligt gjorde Jennie god efterrätt. Ananas, grädde, glass och hemmagjord chokladsås. Vi åkte hem vid 21:30 då Tuva började bli trött och grinig.

Så nu har ni fått en liten uppdatering om vad som händer, nu ska jag försöka underhålla dottern samtidigt som jag fortsätter städa!
                                 

  
Skrivet av: Ingela
I

morgon stund har guld i mun .Man hinner mycket omm man är uppe med tuppen . Eller hur?

Skrivet av: Ingela
I

Godmorgon. Morgon stund har guld i mun.man hinner mycket om man är uppe med tuppen. Eller hur?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: