Lördag 24 juli 2010

I Vardagen ♥,
Idag är Hans-ove iväg och kollar på Quadtävling i viken. Så nu är jag och Tuva ensam hemma. Jag har just lagt henne för att sova en stund och själv spenderar jag lite tid här framför datorn.

Har just gjort en beställning på H&M till Tuva, med lite höst/vinterkläder åt henne. Blev en mössa, raggsockor, långärmade bodys, strumpbyxor mm. Känns att de börjar bli dags att börja uppdatera hennes garderob inför vintern i lite varmare kläder och större storlekar. Men jag tycker de är svårt att veta vilken storlek man ska välja.. Hon växer ju som bara den och har st 68 och vissa 74 redan nu! Jag tycker H&M har dom bästa barnkläderna, synd bara att dom inte har lika stort utbud i webshopen som i butikerna. Så jag hoppas dom kommer öppna en butik i Bollnäs snart :)

Inget planerat för dagen annars utan vi får se vad som händer, vet inte ens när älskling kommer hem :) Igår kväll hade vi min mamma och pappa här som kom med pizza sen dök även Elfi och Jan upp. Vi åkte hem från Flätsbo igår em efter att vi packat ordning vagnen och tagit ner förtältet inför färden till Falun, så de är bara svänga in där och hämta upp den när vi ska åka! Inget bestämt än hur många nätter vi blir i Falun men de blir nog allt mellan 1-3 nätter förmodligen.

Nu ska jag gå och tvätta håret, de va några dagar sen sist nu ;)

  
Skrivet av: Linn
I   Blogg: http://dubbellycka.blogspot.com/

Ja det hoppas verkligen jag med, Vi var och köpte soff- och matbord igår som står i vardagsrummet så nu känns det som att vi bor i ett råtthål ungefär :S hoppas alltär bra med er. kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: