Tävling!

I Vardagen ♥,



"Jag tävlar hos Maddeluttten om en av dessa 3 dreggelscarfar. Tre vinnare ska koras, tävla HÄR du också!"


  
Skrivet av: Helen nybliven mamma
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Tack :) Jo jag har hört att den ska rasa av inom en vecka, aldrig hört om någon som suttit så här länge. Var en envis en och drygt att rengöra den flera gånger per dag så glad att vi slipper den nu. Amningen går kanon, har mycket mjölk och gumman tar tutten direkt nu utan att hålla på att vela. Bara på natten när vi får väcka henne vid amning som hon ofta hinner somna flera gånger om innan hon hinner ta tutten. Kram och trevlig helg!

Skrivet av: Helen nybliven mamma
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Jo efter mycket om och men så fungerar det kanon nu. Första veckan så satt man praktiskt taget och grät för att de gjorde så ont vid varje amning och kände sig värdelös när hon gick ned i vikt för att mjölken inte runnit till och därför inte räckte, men sedan nu när allting har kommit igång så var de värt varenda kamp och tår. Så underbart med våra amningsstunder som blivit våra mysstunder. Skulle amningen misslyckas nu senare så vet jag att jag kämpat allt vad jag kan för att få det att funka, finns ju som sagt aldrig något garanti för hur länge man kan amma, men vore kul om de skulle funka bra tills hon är halvåret gammal. Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: