Uppdatering från husvagnen

I Vardagen ♥,

Ja då var vi i husvagnen i Flätsbo igen efter ett par dagar hemma. Har blivit dåligt med uppdatering nu på slutet men de blir ju så att man bloggar när de finns tid. Som nu tex innan vi ska sova :)

Vi kom hit strax efter kl.13 idag, packade in oss i vagnen, fixade ordning Tuvas säng ordentligt med sängkläder och madrass som vi köpte på ikea igår, fikade med alla andra som va här sen blev det lite avsvalkning i sjön. Så nu har jag badat 2 gånger i år ;) Och nu ikväll har det varit kortspel i Tommy å Lisas förtält, tur de finns babyvakt så man slipper sitta fast i sin egen vagn när Tuva somnat :) Vi blir nog kvar här minst en natt till iaf, om de inte blir alldeles för dåligt väder imorgon då förstås då åker vi nog hemåt.

Igår va vi ner till Valbo/Gävle på barnens hus, jula, biltema, ikea och möbel outlet. Jag har nämligen bestämt mig för att köpa en ny soffa eftersom våran är helt sönder sutten och totalt tvärslut! Hittade en bra på möbel outlet som inte va på tok för dyr. Men så dum som jag var beställde jag ingen när jag väl va där så jag får ta å ringa dit någon dag :)

Nästa vecka är de äntligen v.30 vilket innebär crusing i Falun! Tar med husvagnen dit och står någon natt på campingen vid Lugnet som vi brukar göra :) Så då hoppas vi på bra väder!!

Nu känner ja att de börar bli dags för mig att sova.. Man vet ju aldrig när Tuva vaknar imorgon. God natt!


  
Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Härligt, jag ska hålla tummarna för dig! :D (Kom ihåg att du kan öka dina chanser att vinna genom att publicera bilden och texten)

Skrivet av: Elfi
I

Låter härligt de där med bad och mys kram från farmor o Jan.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: